Saturday, October 27, 2007

Dunia Tanpa Sempadan di Ketior


27 Oktober 2007 merupakan hari yang dinanti-nantikan. Hari ini akan berlangsungnya majlis penyerahan komputer daripada Pasukan Khidmat Komuniti MCKK-Maxis CyberlinQ kepada penduduk Kg. Ketior. Majlis ini berlangsung di Dewan SK Sultan Abdul Aziz.
Para hadirin mula tiba seawal jam 9.30 pagi.Tetamu Kehormat iaitu Pengerusi Jawatankuasa Industri, Usahawan dan Koperasi, Dato’ Ramly Zahari telah tiba pada pukul 10.00 pagi sambil dihadiri juga oleh Wakil Maxis dari Ipoh, En. Choy Kin Mun. penyerahan sumbangan dana komputer telah disempurnakan oleh Wakil Pengetua MCKK, En. Fairuz bin Leman.

Majlis ini tamat dengan satu Jamuan Hari Raya Aidilfitri hasil daripada semangat gotong-royong antara penduduk Kg.Ketior dan pelajar MCKK setelah habis Program Anak Angkat dan Homestay.
Sumbangan ini diharapkan mampu memberikan impak-impak positif kearah meningkatkan penguasaan teknologi maklumat dalam kalangan penduduk MCKK. Penduduk Ketior perlu memanfaatkan peluang ini agar masyarakat yang progresif mampu dilahirkan.

No comments: